Prohledat tento blog

úterý 23. září 2014

Vánoční ozdoby - materiál - látečky
Tak jsem zase neodolala! V mém oblíbeném internetovém obchodě s látkami měli akci na metráž láteček z dílny Michaela Millera a výprodej dánských vánočních látek.
No, už je mám doma. :-D


A hned jsem vyzkoušela pár vánočních ozdůbek z nových láteček. Nějaké srdíčko, hvězdička, domeček se na vánoce vždycky hodí. A třeba i dárkový pytlíček na drobnosti.


Jednoduché a na na vánoce ideální dekorace. Pytlíček se dá použít i jako obal na drobné dárky. Chcete zde uveřejnit návod? Nebo je to jednoduché a zvládnete sami? Dejte mi vědět. Budu ráda za vaše názory. 
Jako další přípravu na vánoce se chystám na plstěné ozdoby na vánoční stromeček.
Už jsem začala vystřihovat papírové šablonky. Uveřejním brzy. 
Zatím přeji krásné tvoření. Vánoce opravdu budou co by dup!




1 komentář: