Prohledat tento blog

čtvrtek 5. března 2015

ZASE !!! Nový materiál


Tak jsem tuhle tak brouzdala internetem a zavítala na stránky jedné šikulky, která se svěřovala s nákupem levného materiálu - takzvané prostřihy z výroby. 

Samozřejmě jsem neváhala a vyhledávač měl napilno  A ejhle! Našla jsem pár firem.

Jako první padla volba na firmu Smuky, Nabízeli prostřihy bavlněných úpletů a nápletů bavlna/elastan. Obojí nabízí v 1/2 kg balíčcích. Barvy si můžete vybrat a velikost kousků? Nechám se překvapit. Objednala jsem 8 balíčků (4 kg) a čekala.



Zboží přišlo hodně brzy a byla jsem mile překvapena. Místo 8 balíčků jich dorazilo 9! Jestli to byl omyl nebo dárek k nákupu? Nevím. Kousky byly opravdu slušné. Dětské věci se dají stříhat v pohodě a náplety? Kusy stačí na lemy nohavic, rukávů atd..,, ale také na přeložený pásek na sukni nebo spodní lem mikiny. Jedno triko jsem ušila celé, jen trochu poskládala z pruhů.


Další balíček mi přišel před dvěma dny. Objednávala jsem zase bavlněný úplet, tentokrát od firmy Polášek, který dodává balíčky po 1 kg. A zase jsem byla spokojená. Za tu cenu to byly pěkné kousky. 


Toto jsou balíčky, tak jak přišly. Tak jsem je rozebrala, roztřídila podle barev a zase uložila do krásně pevných obalů s lepícím přebybem, ve kterých látky přišly. Barevně je to o náhodě, u tohoto prodejce si barvy nevyberete, ale pokud objednáte více balíčků - je v každém jiný mix. Takže něčeho je více, něčeho méně. 


Nejvíce  kousků je ve  velikosti 60 x 60 cm, což stačí na přední i zadní díl trika v pohodě. Další kousky jsou i menší i větší. Prostě super. Materiál je  100 % bavlna a bez kazů.   Barevně  to také je slušné, takže také spokojenost. 

Hned  jsem se včera  pustila do šití.  Z bavlny od Poláška  trika a z nápletů od Smuky rantly. Pak jsem také trochu řádila se sítotiskem a trika ozdobila sovičkami.





Aby byla trička veselejší, použila jsem moje oblíbené sítotiskové šablony, tentokrát s motivem soviček. Ty jsem barevně doladila k triku nebo lemům. A hotovo. Zafixovat barvy přežehlením a můžeme vyrazit v novém tričku.


Pokud by byl z Vaší strany zájem o hotové výrobky, najdete je v mém obchodě na Fleru, samozřejmě se můžeme domluvit i na jiné barevnosti a velikosti. Najdete tam také sukně, mikiny a další kousky do Vašeho šatníku.

Kde nakupujete materiál vy? Budu ráda za inspiraci a zkušenosti. Předem díky za Vaše případné komentáře.


3 komentáře:

  1. Dobry den kde se daji objednat prostrihy firmy smuky.nemohu nikde najit.dekuji

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den take nemohu prostrihy firmy smuky nikde najit,dekuji

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den kde sezenu prosim o odpoved diky

    OdpovědětVymazat