Prohledat tento blog

úterý 3. března 2015

Čokoládový likér

Moje mamka každý rok na vánoce vyráběla domácí vaječný likér. Já jej dělám tak jednou za  2 až tři roky. Letos jsem si řekla, že bych mohla inovovat, trochu recept upravila a pustila jsem se do likéru čokoládového.



Moc se povedl a je móoooc dobroučký.

Budeme potřebovat:
1/2 l rumu
1 slazené kondenzované mléko
1 vanilkový cukr
1/4 l plnotučného mléka
150 g hořká čokoláda (lépe více %)

Postup: Nejprve svaříme mléko, rozpustíme v něm čokoládu a posléze zase vše dobře vychladíme. Do vychlazeného čokoládového mléka postupně zašleháme vanilkový cukr, kondenzované slazené mléko a nakonec rum. Pořádně promícháme a naplníme do lahví, mě z této dávky vyšla půllitrovka a sedmička.
Vždy před podáváním doporučuji v lahvi protřepat.

Pěkně vychladíme a můžeme vesele mlsat. Dobrou chuť!!! 



Žádné komentáře:

Okomentovat