Prohledat tento blog

pondělí 15. září 2014

Inspirace
Hrozně ráda nakupuji materiál :-D Kochám se a představuji si ..... Vím, že všechno doma  mít nemůžu, asi by mě manžel za chvíli vystěhoval i s látkama, i tak již doma zabírají dost životního prostoru. Občas ale prostě neodolám a nakupuji do zásoby, co kdyby se hodilo, že?
V regálu úplety, ve skříni bavlněná plátýnka :-D, to bohužel není vše, také zabírají  místo knoflíky, nitě, zipy, vlna, háčky a jehlice,vatelíny a polyesterové výplně.... a mohla bych pokračovat. Doufám, že v tom nejsem sama, určitě je nás víc, co si myslí, že co je doma, to se počítá :-D


Já koupím látku a v hlavě mám základní představu - tričko, sukně, taška atd. Pak doma prohlédnu zásoby, co by se k látce hodilo, na lemy a třeba kapsy, na aplikaci, případně dozdobím potiskem. Někdy použiji hotové šablony, někdy si šablonky nebo razítko vyrobím sama. O tom také někdy příště.
A abych nezapomněla na své dva miláčky Janome.



Začátky byly na obyčejném šlapacím v dětství, pak měla mamka kufříkový elektrický, pak i já kufříkový, pak byl vyměněn za první Janomku a po roce jsem neodolala a již dva roky mám miláčky Janome dva, do rodiny přibyl overlock.
A teď?  Další meta - toužím po coverlocku. 
Jasně, že Janome :-D  !!!






2 komentáře: