Prohledat tento blog

středa 21. ledna 2015

Žabičkování


Stále mám chuť zkoušet něco nového.

Někdy před půl rokem jsem si koupila pružné nitě na strojové žabičkování. Teď na ně konečně došlo. Sukně jsem dříve šila většinou s pružným úpletovým páskem, jsou variabilní a vyrovnají s nějakým tím centimetrem navíc.


Takže teď vyzkouším žabičky - na stroji, samozřejmě. Jak na to? Chvála bohu za internet. Po chvíli brouzdání jsem našla pár návodů, jak se s tím poprat a jeden jsem si vybrala.

Tak jsem podle návodu od ZICHR navinula nitě na spodní cívku a šla do toho. :-) Zichr - děkuji.




A toto je výsledek za dvě odpoledne.



Žabičky jsou pěkné, pravidelné, stačí udržovat rovnoměrné odstupy v řádkování a přibývá to pěkně. Jen ty nitě, co mám (jsou to ty samé, co měla v návodu Zichr), nařasí jen slabší materiál. Pokud je plátno pevnější, žabičkování je malé, nevýrazné a málo pruží. Nedá se použít na všechny látky. No, na ty silnější holt použiji svoje oblíbené úpletové pásky. :-)




Děkuji za návštěvu i případný komentář a budu se těšit příště.







Žádné komentáře:

Okomentovat