Prohledat tento blog

pondělí 27. října 2014

Podkafíčka - MUG RUG

O víkendu jsem stihla ušít  i pár drobností a jednu sukni

Pustila jsem se do takzvaných podkafíček. 

Malé látkové vyztužené prostírky jsou vhodné pod hrnek, skleničku, vázu atd., aby se nám neudělala na nábytku kolečka nebo abychom si neničili drahý ubrus.
Jedny jsem udělala vánoční z krásné a veselé sněhulákové látky. Podšité jsou režným plátnem a vyztužené ronoplastem. Opravdu pěkně drží tvar a oživí i stůl bez ubrusu.
Podkladová látka nám zároveň tvoří i lemy prostírání. Je to jednoduché a vykoukala jsem to na blogu Knitty Bitties. Děkuji  - Thank you Andrea
Další jsem ušila z plátýnka s jakoby cibulákovým vzorem, hodí se celoročně a pokud nemáte doma cibulák, použijte je k jakémukoli bílému nebo modrému nádobí. I  jednobarevné krémové, černé, červené, žluté či hnědé se snad snese. 
Tyhle modré jsem šila ještě jednodušeji, jako vánoční ozdoby, které jsem tu již ukazovala.  

Na rub vzorované látky jsem navíc nažehlila výztuhu a nepoužila poutko, na líc přišila záda, obšila kolem dokola, nechala kousek nezašitý, aby bylo kudy obrátit naruby. Sežehlit a obšít z lícu opět kolem dokola.
Co říkáte? Jednoduché, ne?
A sukně? Je z krásně jablíčkového a tmavě modrého fleece s aplikací také z fleece. Pásek je z elastického úpletu, tím pádem je sukně velikostně mírně variabilní.



Díky, pokud jste dočetli až sem a těším se na příští návštěvu.




Žádné komentáře:

Okomentovat