Prohledat tento blog

pondělí 13. října 2014

Jeans love - džínové tvoření

Jeans love - nová kolekce


Přehrabovala jsem takhle odpoledne skříň s odloženým oblečením, že by se něco z toho mohlo ještě hodit. A vytáhla jsem štos vyřazených džínsů. Malé nebo nemoderní, však to znáte. Spousta různých odstínů modré. Miluju džíny, skoro nic jiného ani nenosím. Bylo mi líto je vyhodit, ale co s nimi?
Na Pinterestu je spousta inspirace, tak jsem chvíli prohlížela a vymýšlela a pak se pustila pro začátek aspoň do pár drobností.
Jako první jsem ušila pár přívěsků na klíče. Stříhala z různých barev, různě skládala a prošívala barevnými nitěmi. Plus knoflíček - a vyšla z toho sada  sedmi originálních džíňáčků.
A co dál? Co třeba brože v podobném stylu? Sem s nimi.


No tak pokročíme k něčemu většímu. Džínsů je zásoba. Tak třeba zkusíme takzvaná podkafíčka. Malé látkové tácky pod hrníček, skleničku atd. Podšila jsem je veselou barevnou pruhovanou bavlnou, která zároveň mini ubrousky ( mug rug) lemuje. Párkrát ozdobně proštepováno na stroji několika odstíny modré a je hotovo.
A druhý den jsem se pustila do ještě většího a o trochu :-D pracnějšího zpracování džínoviny.
Ušila jsem dvě kosmetické taštičky - nebo vlastně taštičky na cokoliv. Třeba na doklady, léky, psací potřeby a na všechno, co vás napadne.
Sešívala jsem, vyšívala, prošívala, přidala nějakou stužku, krajku a nášivku.
Obrázky jakoby poštovních známek jsou z metráže s tématikou Paříže. Podšívka je vzorovaná bavlna také v modrém odstínu. A každá taštička má uvnitř i kapsičku, zapínání je na zip.

Pařížské aplikace dodávají kapsičkám šmrnc. Pokud se vám některý džíňásek líbí, můžete jej zakoupit ZDE.
A co děláte se starými džínami vy? 

Děkuji, že jste se dočetli a doprohlédli až sem na konec a přeji Vám všem krásnou dobrou noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat