Prohledat tento blog

úterý 28. února 2017

Šití pro Vojtíška po čtvrté 

Pokračujeme, Vojtíšek zase poporostl, takže jsem zase něco spíchla. Vzhledem k tomu, že dnes má klučina již 13měsíců a já jsem na blog celou dobu nic nepřidávala, tak se po večerech snažím to trochu dohnat. Ne vše mám vyfocené. Prostě babička ušila a rychle darovala a až pak jsem si uvědomila, že zase, já trubka, nemám fotku. A pak přijede na návštěvu v něčem jiném a pak.... pak prostě už zapomenu, protože je mu to již malé. :-D


Bavlněné tričko s překlady na ramenou pro pohodlné oblékání. Vojtíšek je pěknej raubíř, tak dostal lebky. :-D . 
Já stříhala podle jiného trička, ale můžete použít třeba střih na těchto stránkách - small dreamfactory , jsou tam střihy na toto tričko ve velikosti od 3 měsíců do 2 let. A navíc s pěkným postupem pro začátečnice, které si netroufnou samy.


Polodupačky jsou upravený střih od šijte s námi. Trochu zvětšené i rozšířené. Pro malého ďáblíka :-D


I v létě je potřeba v chladnějších dnech něco přehodit přes tričko nebo schovat ouška v čepičce. Slabší teplákovina s příšerkami se mi hned zalíbila, tak to bylo jasné. Trochu oživit barevnými náplety a souprava mikiny a čepičky byla na světě. Opět stříháno jen s metrem v ruce, ale kdo hledá - najde. Na netu, zvláště na Pinterestu, je inspirace, návodů i střihů spoustu.

A co tvoříte vy? Inspirujte mne také. Díky za přečtení a nakoukněte i příště. 

Žádné komentáře:

Okomentovat