Prohledat tento blog

pátek 24. února 2017

Šití pro miminko - můj první vnouček Vojtíšek.

Dlouho jsem se tu neukázala a nepřidala nic nového, nějak je času pomálu.

A navíc jedna moje nejmilejší novinka, narodil se nám vnouček. Takže teď pokud šiji, tak je to hlavně na něj. A je to radost. Ty malé věcičky jsou tak roztomilé.

Začala jsem povlečením a mantinelem do postýlky, pak zavinovačka atd. Rozměr čtverce je 85x85 cm, bavlněné plátno nahoře i vespod a uvnitř vatelín 200g.


Pak jsem zkoušela nějaké polodupačky, trička a čepičky. 





Na tričko jsem obkreslila střih podle jiného, jen trochu zvětšila,  čepičky jsou od oka, jen podle obvodu hlavičky. A za střih na polodupačky vděčím stánkám Šijte s námi. Tímto jim děkuji. 

Přeji všem krásný den a zase brzy na shledanou.



Žádné komentáře:

Okomentovat