Prohledat tento blog

sobota 29. listopadu 2014

Háčkované nákrčníky

Po večerech se mi moc nechce sedět u stroje, tak společně s manželem koukáme na tv a já při tom aspoň pletu nebo háčkuji. Nebaví mne jen tak sedět naprázdno, musím nějak zaměstnat ruce. A toto je výsledek posledních dní.

Pustila jsem se do nákrčníků.

 Háčkování rychle přibývá, rychleji než pletení, tak jsem se pustila do spotřebovávání mých zásob klubíček a zbytků klubíček.


Pokud mám od jedné příze více klubek,  nákrčník je jednobarevný. Tento malinový a další světle meruňkový.



Někdy mám také více klubek jedné barvy, ale přijde mi moc fádní, tak jsem třeba k této čokoládové přidala melírovanou přízi. Střídají s na ní odstíny šedostříbřité, růžové modré a tyrkysové. Naživo však vypadají barvy podstatně lépe. :-D



Další má základ  ze stejného jako výše ukázaný meruňkový, ale připlétala jsem střídavě  světle modrou a modrošedou. Barvy krásně prolínají.



Všechny nákrčníky jsou z akrylové příze, nekousavé, měkké a hřejivé. U melírovaných je přidána příze  také akrylová a akryl/vlna. Všechny jsou velikostně 2x obtočit kolem krku a háčkované jednoduchým polosloupkem. A všechny (a také další) najdete v mém obchodě na Fleru -Vanelka

Mám rozpracovaných ještě pár dalších, chtěla bych k nim dodělat ještě čepice, ale uvidím, jak budu stíhat.

Vánoce se blíží rychlými kroky, nákrčníky pro své blízké ještě stihnete také! Nebo nakoukněte na Vanelka a kupujte! Najdete tam nejen nákrčníky, ale i čepice, vánoční dekorace a případně i nějaký materiál pro vaše tvoření.

Díky za zastavení a zase někdy příště.


Žádné komentáře:

Okomentovat